Tea and Toast


.......

The ball is about to begin

Untitled #173

Olá meus amores!! Não sei como é no vosso país, mas quase todos terão pelo menos uma gala, um baile ou uma festa para a qual têm de ir todos aperaltados. E as meninas devem de estar a fritar a pipoca, eu sei que eu estava. Brevemente, terei a gala do iscte e não tinha a mínima ideia do que vestir e como calculo que algumas meninas tenham o mesmo problema que eu, deixo vos aqui uns quantos(bastantes) looks para se inspirarem. Tentei que fossem o mais diversos possível, mas não se esqueçam que é sempre super formal. Espero que gostem babes.
Untitled #174

Untitled #172

Untitled #171

Untitled #170

Untitled #164

Untitled #163

Untitled #113



Hello my loves! I dont know how it is in your country, but hope that all of you have a ball, prom or even a party to which you have to dress up to. And ladies you must be freaking out, because I know I was. Soon I will have a ball at my uni and had no idea what to wear so in case some of you are having the same problem as me, I leave lots of looks for you to get inspired. Tried to give you diversity, however dont forget that they are very formal looks. Hope you like it babes.
LOTS OF LOVE
Tea

# share

    Blogger Comentario
    Facebook Comentario

1 comentários:

  1. Adorei os looks, principalmente o 2º e o 7º!
    Utilizava-os sem pensar duas vezes, lindos!
    Beijinho :)

    http://inablackandwhiteclosetblog.blogspot.pt/

    ResponderEliminar